AAA! Zmasakrowalem ADE4000?
WhiteCrow
2004-02-01 15:20:20 UTC
Witam Networking Guru's

Zachcialo mi sie ostatnio NEO+ ale ponieważ korzystalem juz promocji miesiac za
free nie przyslugiwal mi SAGEM za 100zl tylko za 200.Zatem stwierdzilem ze
lepiej dolożyc 120zl i kupic ADE4000.No i tu madre decyzje sie skonczyly.

linia niby byla zkrosowana.ale nie wiedzialem jak co cudo podpiac.Ciagle migała
dioda READY i ADSL.Wiec zaczolem przegladac grpy dyskusyjne (ta zwlaszcza) i
znalazlem w koncu link do instrukcji
jak to zrobic (www.planet.a.pl).Wszystko ladnie ustawilem i pupa.Dalej mrugala
dioda adsl i ready.Zadzwonilem do geniuszy od NEO+.Przyjeli zgloszenie i czekam
na odpowiedz 3 dni z pionu sieci.

No ale 3 dni to dluuugo..zaczolem miescac w konfiguracji.W instrukcji jest
napisane zeby jak swieci sie lampka ADSL spróbowac wladowac IMAGE na router.I
tak zrobilem.Wybralem jakiegos .jpg i dalem download.Po 15min nic sie nie
stalo.Dalej wait...wiec wylaczylem to w pierony.

NO I OD TEGO MOMENTU SWIECI MI SIE JAK POKOCHANA LAMPKA READY A ADSL nawet nie
mrugnie :(

Reset nie dziala.Doradzono mi nawet trzymac RESET podczas wlaczania go do
pradu.na 10.0.0.2 nie moge sie wbic :/

ktos cos doradzi? moze da sie jakos zm
ienic FIRMWARE? podobno da sie tam wlasc przez jakis protokuł TFTP (cos
takiego) i tam cos zmieniac.

Pozdrawiam WhiteCrow
Davido
2004-02-01 15:44:18 UTC
Post by WhiteCrow
[...]
Jestes nieodpowiedzialnym lamerem. Serwis moze pomoze. Image to obraz ale
nie jpg :)
WhiteBird
2004-02-01 16:16:18 UTC
Post by Davido
Post by WhiteCrow
Jestes nieodpowiedzialnym lamerem. Serwis moze pomoze. Image to obraz ale
nie jpg :)
no to jaki? windows dal mi do wyboru *.jpg,*.gif,*.html

Co do bycia lamerem.Kazdy gdzies w środku jest lamerem.Problem nie okazania
tego komus kto nim jest :) Sam robie w branży o której nikt w polsce nie ma
pojecia,mało tego nie jest w stanie objać tego umyslem ale tlumaczac używam
innych słów niż lamer.Dziekuje za odpowiedz.

p.s. to nie była prowokacja! :P
Davido
2004-02-01 22:53:41 UTC
Post by WhiteBird
Post by Davido
Post by WhiteCrow
[...]
Skoro robisz w takiej branzy napewno duzo zarabiasz :) Jestes w koncu
jedyny :) Wiec marsz do sklepu po nowy routerek i po problemie :)
Pozdrawiam. Dawid

Loco
2004-02-01 15:55:21 UTC
Post by WhiteCrow
Witam Networking Guru's
W instrukcji jest
napisane zeby jak swieci sie lampka ADSL spróbowac wladowac IMAGE na router.I
tak zrobilem.Wybralem jakiegos .jpg i
Buhahahahah, swietny zart ;-) Dawno sie tak nie usmialem ;-D

Pozdro
Loco
TwojaMama
2004-02-01 16:03:48 UTC
Post by WhiteCrow
tak zrobilem.Wybralem jakiegos .jpg i
Buhahahahah, swietny zart ;-) Dawno sie tak nie usmialem ;-D
Pozdro
Loco
nie pamieta wół jak cieleciem był? :)
F.M.T
2004-02-01 15:51:44 UTC
Post by WhiteCrow
ktos cos doradzi? moze da sie jakos zm
ienic FIRMWARE? podobno da sie tam wlasc przez jakis protokuł TFTP (cos
takiego) i tam cos zmieniac.
Dobra prowokacja.

F.M.T
KrzysiekPP
2004-02-01 16:46:12 UTC
Post by WhiteCrow
No ale 3 dni to dluuugo..zaczolem miescac w konfiguracji.W instrukcji jest
napisane zeby jak swieci sie lampka ADSL spróbowac wladowac IMAGE na router.I
Wladowales image Busha, czy Leppera ? Bo ten drugi nadaje sie tylko do
sieci lokalnych.
--
Krzysiek, Krakow